In totaal bieden wij strategische sessies in 6 zelfontwikkelde modules. Binnen deze brainstormsessies duiken we in de customer journey en onderzoeken we het antwoord op vragen als ‘Welke stappen doorloopt een kandidaat in het hele oriëntatie proces?’, Waar zijn zij gevoelig voor?’ en ‘Waar in het proces haken ze af?’ Daarnaast brengen we in kaart wie de doelgroep is, wat hen drijft en wat voor organisatie zij zoeken. Vervolgens brengen we een advies uit met betrekking tot wijzigingen die in het doorgevoerd kunnen worden om zo sneller de juiste kandidaat voor de functie te vinden: op korte én op lange termijn. Omdat iedere klant en klantvraag anders is, zijn de sessies per module af te nemen. Ze zijn pragmatisch en praktisch ingestoken, waardoor het resultaat ervan gemakkelijk meetbaar is.
Employer Branding is onderdeel van een innovatieve en strategische aanpak om zowel latent als actief werkzoekenden te bereiken. Bent u er klaar voor om uw recruitment proces blijvend naar een hoger niveau te tillen?
Dit artikel wordt u aangeboden Pim Mulder, eigenaar en strategisch marketeer Factstory. Marketingcommunicatiebureau Factstory is een samenwerkingspartner van Adver-Online om diensten als strategische Employer Brand sessies aan te bieden voor recruitment vraagstukken.