Zakelijke dienstverlening
Staat het tekort aan gekwalificeerde medewerkers de groei van jouw organisatie in de weg? AdverOnline verbetert jouw positie op de arbeidsmarkt en vergroot je bereik. Wij versterken jouw werkgeversmerk zodat jij als beste uit the war for talent komt. Met de juiste mediamix brengen wij jouw unieke boodschap bij geschikte kandidaten, zodat je wél de perfecte match vindt.
Klantcases
Klant: Bol.com
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
In 2018 is Teqoia ontstaan door samenvoeging door samenvoeging van meerdere organisaties. Om de naamsbekendheid als interessante werkgever te vergroten binnen de doelgroep en om bekendheid te geven aan de nieuwe look & feel, is er een awareness campagne ontwikkeld. De klantvraag is om het werkgeversmerk van Teqoia sterk te verbeteren en awareness te creëren binnen doelgroep. Met deze awareness campagne hoopt Teqoia top of mind te komen bij potentiële kandidaten die nu misschien nog nooit van Teqoia hebben gehoord. De doelstellingen van deze campagne zijn awareness verhogen onder de relevante doelgroep en het laden van het merk en merkbeleving. Om dit te realiseren is er gekozen om een campagne uit te zetten op mobile en sociale media. Met meer dan 8 miljoen impressies kijken wij terug een op een zeer succesvolle campagne. Gedurende deze campagne hebben we ook een aantal actuele vacatures (werving) toegevoegd in de campagne met succesvolle resultaten.
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Passende doelgroep benadering & 40-50 sollicitaties per dag
Door succes maakt Z-Works een snelle groei mee waardoor uitbreiding van Telefonisch Verkopers noodzakelijk is. Om aan deze uitbreiding te voldoen is het van belang dat de recruitment afdeling zoveel mogelijk sollicitaties ontvangt. De recruitmentvraag van Z-Works is het ontvangen van 40 – 45 sollicitaties per dag. Daarnaast is de vraag vanuit Z-Works volledig ontzorgd te worden in het wervingsproces. Als laatste was de vraag vanuit Z-Works: ‘hoe kunnen wij de juiste vertaalslag van de functie van Telefonisch verkoper en het bedrijf maken richting de doelgroep, om de kwaliteit van de sollicitanten te verhogen?’. De gekozen oplossingen zijn: Jobmarketing campagne (CPC, CPA), Job Value Proposition (JVP), het herschrijven van vacatureteksten alsmede de werken-bij website teksten en realiseren van passende employer branding video- en beeldmateriaal. De campagne loopt nog steeds maar we delen graag alvast wat tussentijdse resultaten.
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via
Pakkende content om de doelgroep te bereiken is een must
Klant: IVO Rechtspraak
Is dit ook interessant voor jou?
Neem contact met ons op via